Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeSkoro nie rozwijali projektu RC8 pod SBK czy Stock-1000 to jak motocykl może być konkurencyjny. Szkoda że 1000 V4 będzie jak swojego czasu Desmosedici a nie myślą nic o konkurencyjnym superbiku...
OdpowiedzNie rozwijali bo szybko sie połapali, że segment supersport w europie i stanach dołuje i nie ma sensu ładować w to kasy. Oni wiedzą co robią, dlatego zainwestowali w małe pojemnosci i kto tutaj jest cfaniak?:)
OdpowiedzTo ciekawe czemu innym marką superbiki dobrze sie sprzedają... Ducati nie narzeka na słabą sprzedaż sportowych modeli. ;)
OdpowiedzCo rozumiesz przez dobrze? Chodzi ci o kilka tysięcy na kazdego producenta w skali całej uropy? Przy kosztach R&D to nie są ilości pozwalające na opłacalną produkcję.
OdpowiedzSkoro nie opłaca sie produkować superbików to po co je produkują? Gdzie tu sens i logika? Czemu inne marki mogą rozwijać projekt tych motocykli a KTM nie? Czyżby brakło dodatkowego źródła finansowania oprócz samej sprzedaży?
Odpowiedz